27 Ocak 2008 Pazar

KADINIM

Soyunur uzanır boylu boyunca
Şiltesi incelmiş yatağıma
Ellerinin nasırı benim suçum
Gönlünün pası gözünün yası
Kırılıp dökülen her yanın
Benim tek sebebi

Şiltesi incelen yatağımın
Sabır kokulu gelini
Yaşmağını indirdiğim
Ar’ını har ettiğim
Kara saçlarını bileğime
Gözlerini bahtıma
İlmek edip düğümlediğim
Hoyrat sevdiğim
Ezip bozarak şeklini
Kendime benzettiğim

Benim yaşamama
Hayatını
Mecbur ettiğim
Sahip olmayı maharet
Kazanmayı marifet bildiğim
Kaybetmeye tek sebebim…

O genç zamanlarının
Çiçek dalları kurumuş şimdi
Düşünmeden söylediğim
Tüm acı sözler
Yüreğini kavurmuş
Nasıra vurmuş atan kalbi
Körmüş gözlerim meğer
Görünmez sanmışım sevdiğini
El bağında derdiklerim mi yarmış
Bana yalan hep yaranmış
Heba ettiğim hibem
Nerede eşekliğimin delili
Çocukluğumdaki nakışlı heybem…

Beni gösterin şimdi
Gecenin her kör deliğinden
Zira… Benim...
Kaybetmeye tek sebebim…

1 yorum:

zelebek dedi ki...

tam bir yıl önce "kadınım" kelimesinin anlamını keşfettim...eskiden bana kaba bir söylem gibi gelirdi ama ya şimdi...

ve bir ay önce bununla ilgili bir yazı bitirdim ama sana da okutma fırsatım olmamıştı bu vesile ile seninle paylaşacağım...bu kadar mı benzer yürekler...yaşananlar...