22 Mart 2008 Cumartesi

UZAĞINDA

Düşün ki bir zaman ne çok
Sevmişim seni
Öyle olmasa ya yatar mıydım
Bıçak altına düşünmeden
Kovanda oğul
Yüzü senin yüzün
Huyu biraz huysuz
Benim gibi

Bil ki geçen zaman değil
Bitene sebep
Yazık ki sensin, istemesen de
Kırgın bile değilim
Geçeli çok oldu
Gönülsüzlük mertebesinden
Omuzlarımda yılların yükü
Yapıştırdığın apoletlerim
Birde gözlerimin ardında sakladığım
Yalnızlıklarım

Sus ki artık söylenecek söz yok
Ki çok konuştuk bu mevzuyu
Vazgeçtim sanma ama
Anladım ki olmayacak daha fazla
Kalırsam ellerimle
Dağıtacağım gönlümü
Gül bahçelerini
Tarumar edip
Öleceğim

Hâlbuki gidersem biliyorum ki
Hatıramda güzel günler
Seni sevmeyi sürdüreceğim
Ve bir masal gibi anlatacağım
Yaşanılan her anımı
Uzaklara düşse de yollarım
Belki de yeniden
Çocuk gibi güleceğim…

Hiç yorum yok: