21 Mart 2008 Cuma

YÜRÜYORUM

Yürüyorum
Sarhoş ayaklarım sığınmış kabına
Yalpa yapa yapa
Düz bir çizgi tutturayım diyorum
Olmuyor
Türkü dolanıyor ıslığıma
Onu tutturuyorum

Başımda kasket ağzımda cigaram
Boş sokakların kopuğuyum
Benim buralar…
Benden sorun gecelerini
Ve unutun korkuyu
Bir siviller, bir de hırsızlar
Saat kaçta geçeceğimi iyi bilirler

Sokak lambasının altında karşılaşıyorum
Soluk ve sırtı eğik gölgemle
Selamlaşıyorum
“Merhabalar Mazhar Bey”
Gülüyor yıldızlar halime
Kendi halimde eğleniyorum

Kilo mu vermişim ne yine
Paltom eskisi gibi sarılmıyor
Aramız açık belki de
Bu aralar eskisi gibi ısıtmıyor

Karanlık…
Sevdiğim kadınların hayallerini
Bir bir getiriyor aklıma
İçtiğim tüm içkiler
Boşa gidiyor

Hani köylük yerdeki Hanife
Üç çocuğu büyüttü bile
Ya ilk karım
Kim bilir artık kimin derdinde
Bir ben miyim geceye müptela
Bir ben miyim hayata feda

Canım yanıyor soğukta
Dalgasını geçiyor yalnızlık
İlle sokağımın başında bekliyor
Utanmıyor her gece her gece
Başka adam bulamamış
Bayılıyor koluma girip
Benimle evime gelmeye

Pek meraklı kokoş cadı
Yırttığım entarisiyle
Gelişimi beklemeye…

Hiç yorum yok: