19 Şubat 2008 Salı

BEKLEDİM BEKLİYORUM

Bekledim…
Anlamanı…
Dünyayı önüne sererken
Yalnızca bir demet nergis almanı
Senenin bir tek günü
Ve bırakmanı evime değilse bile
Dostumun ellerine
Ondan alacağımı bilerek

Bekledim…
Anlamanı…
Parayla işimin olmadığını
Bir paket çikolatamın bittiğini
Düşünmeni…
Ve bırakmanı evime değilse bile
Dostumun ellerine
Ondan alacağımı bilerek

Bekledim…
Anlamanı…
Kıyas kabul etmez bir güzelliğin olmasa
Ve parlamasa kalbinin güzelliği yüzünde
Yanında durmayacağımı, yapamayacağımı
Birilerinden farklı olduğunu, değerini
İçimde isminle büyüttüğüm leylakları
Koparmamanı…
Ve gelmeni evime değilse bile
Dostumun evine
Onda olacağımı bilerek

Bekledim…
Bensiz o uzak yollara gitme demeni
Kalacağım yeri senin belirlemeni
Ya da kandırmanı bir şekilde
Çok mu lazım başka yerlerdeki
Başkalaştığım sokaklar
Bekledim kal demeni…
Ve gelmeni benimle değilse bile
Arkamdan ille de
Orada olduğumu bilerek…

Bekledim…
Bekliyorum…
Ama işin aslı anlar mısın
Hiç bilmiyorum…

Hiç yorum yok: