8 Şubat 2008 Cuma

İSTANBUL SEN

Sokak arası bir zamandı
Seni gördüğüm o yer
O gün bugündür
Ellerimde beline kadar uzanan
Dalgasında kaybolduğum akıl
Saçım başım köpük köpük
İstanbul sen
Sende tüm şehirler

Bilmem ki hiç bağda bostanda
Göremedim boyunu bosunu
Köşe başına dikilip uzun boylu
Beklemelerimi severdim
Bir geçsen ah bir daha görsem
Sevinse fukara gözlerim
Yüzüm gözüm köpük
İstanbul sen
Sende tüm şehirler

Sürgünsün dediklerinde
Ağırıma gitmedi hiç
Ne gidilecek yer
Ne uzak ne imkânsızlıklar
Sensizlikten gayrısı değildi
Gözümden süzülen keder
Yoktun bulamadım
Yollarda hayalin
Sormadık kaldırım taşı bırakmadım
İstanbul sen
Sende tüm şehirler

Bir defa görmelikmiş aşk
Bir daha evlenmeyi hiç düşünmedim
Bu yüzden okudum tüm romanları
Birinde gözlerin diğerinde gülüşün
Sen…
Yanımda hiç olmadın
Ellerinde biri kız biri oğlan
Yürümedin gönlümü düşürdüğüm
Caddelerimden…
İstanbul sen
Sende tüm şehirler

Bir göründün bir yok oldun
O gün bugündür bütün kadınlar
Hep sana benzediler…

Hiç yorum yok: